Do tego zdarzenia doszło 10 lipca. Straż Graniczną powiadomiono, że jeden z pasażerów jest agresywny wobec obsługi biura reklamacji bagażowej, ubliża i wykrzykuje wulgaryzmy. Na miejsce został skierowany patrol z Zespołu Interwencji Specjalnych Straży Granicznej, który pouczył mężczyznę o konieczności zachowania się zgodnego z prawem. Dalsze czynności przeprowadzono w pomieszczeniu służbowym SG. Podróżny tłumaczył, że odebrał uszkodzony bagaż z taśmy i dlatego się zdenerwował. 31-latek został poddany badaniu na zawartość alkoholu, miał prawie 1,8 prom. Strażnicy graniczni zaproponowali mu mandat w wysokości 500 zł, ponieważ nie potrafił określić, czy go przyjmuje, ostatecznie Straż Graniczna skieruje do sądu wniosek o ukaranie agresywnego pasażera.
Aktualności
Interwencja Straży Granicznej wobec agresywnego pasażera
tg
11.07.2022