Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Zakup rejestratora oraz kamer z funkcją rozpoznawania tablic rejestracyjnych - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Zakup rejestratora oraz kamer z funkcją rozpoznawania tablic rejestracyjnych

Tomasz Pawęska
26.09.2024

Wydział Łączności i Informatyki Morskiego Oddziału Straży Granicznej zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakup i dostawę na:

  • 2 (dwie) sztuki kamer z funkcją rozpoznawania tablic rejestracyjnych zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr 1 wraz z  dedykowanymi uchwytami słupowymi;
  • 1 (jedną) sztukę rejestratora zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr 2.

Oferta powinna zawierać:

  • cenę jednostkową poszczególnych pozycji (netto/brutto);
  • koszt wysyłki (netto/brutto);
  • łączną cenę (netto/brutto);
  • czas trwania gwarancji  dla wymienionych przedmiotów;
  • określenie terminu realizacji od momentu złożenia zamówienia;
  • potwierdzenie o dostarczeniu  materiałów oryginalnych, nowych, kompletnych, wolnych od    wad;
  • podanie adresu e-mail, na który zgłaszane będą wszelkie reklamacje;
  • określenie terminu wykonania usługi gwarancyjnej; 
  • potwierdzenie sposobu płatności - przelew (14 dni);

Osoby do kontaktu w sprawach pytań pod względem technicznym:

Ofertę proszę przesłać na e-maila: piotr.grzenia@strazgraniczna.pl do dnia 10.10.2024 r. do godz. 15.00.

Nasz adres:
Morski Oddział Straży Granicznej

im. płk. Karola Bacza
ul. Oliwska 35
80-563 Gdańsk

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

do góry