Wydział Łączności i Informatyki Morskiego Oddziału Straży Granicznej zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakup i dostawę na:
- 2 (dwie) sztuki kamer z funkcją rozpoznawania tablic rejestracyjnych zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr 1 wraz z dedykowanymi uchwytami słupowymi;
- 1 (jedną) sztukę rejestratora zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr 2.
Oferta powinna zawierać:
- cenę jednostkową poszczególnych pozycji (netto/brutto);
- koszt wysyłki (netto/brutto);
- łączną cenę (netto/brutto);
- czas trwania gwarancji dla wymienionych przedmiotów;
- określenie terminu realizacji od momentu złożenia zamówienia;
- potwierdzenie o dostarczeniu materiałów oryginalnych, nowych, kompletnych, wolnych od wad;
- podanie adresu e-mail, na który zgłaszane będą wszelkie reklamacje;
- określenie terminu wykonania usługi gwarancyjnej;
- potwierdzenie sposobu płatności - przelew (14 dni);
Osoby do kontaktu w sprawach pytań pod względem technicznym:
- mł. chor. SG Mateusz GWARDIAK, tel.: 58 524 21 63 w godz. od 08:00 do 15:00 lub e-mail: mateusz.gwardiak@strazgraniczna.pl;
- pan Adam DALECKI, tel.: 58 524 29 92 w godz. od 08:00 do 15:00 lub e-mail: adam.dalecki@strazgraniczna.pl
Ofertę proszę przesłać na e-maila: piotr.grzenia@strazgraniczna.pl do dnia 10.10.2024 r. do godz. 15.00.
Nasz adres:
Morski Oddział Straży Granicznej
im. płk. Karola Bacza
ul. Oliwska 35
80-563 Gdańsk
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.