Morski Oddział Straży Granicznej im. płk. Karola Bacza z siedzibą w Gdańsku (zamawiający) działający bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie ofert na wydrukowanie folderu promującego służbę w Morskim Oddziale Straży Granicznej.
- Termin i miejsce, sposób i forma złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w terminie do dnia 08.10.2024 r. do godziny 12.00. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
- Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: malgorzata.sendlak@strazgraniczna.pl
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia 25.10.2024 r.
- Określenie i opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk folderu promującego służbę w Morskim Oddziale Straży Granicznej według poniższej specyfikacji:
- wymiary folderu : 20 cm x 20 cm
- ilość stron : 24 strony
- rodzaj papieru : kredowy o gramaturze 130 gr.
- ilość : 3000 egzemplarzy
- Zamawiający zobowiązuje się do przekazania wykonawcy pełnych projektów graficznych zgodnych ze specyfikacją dla danego wydruku.
- Warunki zamówienia.
- cena oferowana zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (koszty transportu, koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania dostawy),
- folderu promującego służbę w Morskim Oddziale Straży:
- wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do magazynu Morskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 na własny koszt i w opakowaniach zapewniających właściwy stan techniczny zamówionego towaru. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu,
- wystawienie faktury Vat z odroczonym terminem płatności,
- zamawiający poinformuje drogą elektroniczną i telefoniczną podmiot, który zostanie wybrany do wykonania dzieła na rzecz zamawiającego.