W związku z koniecznością wykonania napraw 4 sztuk okien zlokalizowanych w budynku nr 41 Morskiego Oddziału Straży Granicznej proszę o przedstawienie oferty cenowej na usunięcie usterek i wykonanie napraw wymienionych w załączniku nr 1.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość prac w zgodzie z obowiązującymi przepisami i wymogami stosownych norm technicznych oraz najwyższą starannością.
Wykonawca powinien dysponować niezbędnym doświadczeniem, uprawnieniami, sprzętem i personelem do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Osoby, którymi będzie się posługiwał Wykonawca przy wykonywaniu napraw powinny posiadać ku temu odpowiednie kwalifikacje.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia tj. dojazd do miejsca wykonywania napraw okien, koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do usuwania we własnym zakresie z miejsc wykonywania przedmiotu zamówienia wszystkich odpadów powstałych w następstwie wykonania usługi oraz odpowiedniego gospodarowania tymi odpadamTermin realizacji: i.
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 listopada 2024 r. Faktura za wykonanie zamówienia musi być wystawiona najpóźniej do dnia 6 grudnia 2024 r.
Termin płatności: do 14 dni od daty zakończenia przeglądu i dostarczenia w wersji papierowej protokołów z przeglądu.
Konkretna data naprawy okien zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
Przygotowanie oferty:
Zamówienie podzielone na dwie części.
Oferta powinna zawierać:
- odrębną wycenę brutto dla każdej z dwóch części zamówienia;
- nazwę Oferenta, datę sporządzenia, dane kontaktowe Oferenta.
Uwaga: Celem prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Ofertę cenową należy przesłać na adres e-mailowy: Andrzej.Nowicki@strazgraniczna.pl do wiadomości: Bozena.Nowak@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 15.11.2024 r. Oferty przesłane po w/w terminie nie będą brane pod uwagę.
Ewentualnych dodatkowych informacji w powyższej sprawie mogą udzielać osoby: ppor. SG Marcin Grzesik nr tel. 58 524 24 16, pani Bożena Nowak nr tel. 58 524 22 87.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi Oferentami oraz rezygnację z prowadzonego rozeznania.