Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup wraz z dostawą wody mineralnej w opakowaniach 1,5 litrowych.
Działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zapraszam do złożenia oferty cenowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
I. Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w terminie do dnia 10.05.2025 r. do godziny 15:00.
Oferty złożone po terminie, bądź niezgodne z opisem, nie będą rozpatrywane;
- Miejsce i sposób złożenia oferty:
Przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: katarzyna.rychcik@strazgraniczna.pl; miroslaw.kwarta@strazgraniczna.pl
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 30.08.2025 r.
III. Miejsce realizacji zamówienia:
- Komenda Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk; (nie więcej niż 3 dostawy)
- Pomorski Dywizjon Straży Granicznej, ul. Grodzka 4, 72-600 Świnoujście ( 1 dostawa )
- Placówka SG w Szczecinie, ul. Żołnierska 7, 71-210 Szczecin (1 dostawa)
IV Opis przedmiotu zamówienia:
- Woda mineralna (gaz/n.gaz) średniomineralizowana w opakowaniach 1,5-litrowych;
- Ilość wody: szacunkowa ilość zamówienia 38556 litrów, minimum logistyczne 33264 l
V. Warunki zamówienia:
-
- Cena oferowana zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
(koszty transportu oraz inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego
wykonania dostawy).
- Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie do dnia 30.08.2025 r.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do magazynu Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00 (nie więcej niż 3 dostawy), oraz do magazynu Pomorskiego Dywizjonu Straży Granicznej, ul. Grodzka 4, 72-600 Świnoujście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-13:00 (1 dostawa) i Placówki SG w Szczecinie, ul. Żołnierska 7, 71-210 Szczecin (1 dostawa); na własny koszt i w opakowaniach zapewniających właściwy stan zamówionego towaru. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.
4. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do
poinformowania tej firmy o możliwościach dostarczenia towaru do Zamawiającego
(na przesyłce niezbędnym jest umieszczenie adresu Zamawiającego, tak jak został zapisany
w zamówieniu lub w umowie).
5. Zamawiający zapłaci za dostarczony towar przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania
faktury VAT.
6. W razie wykrycia wad jakościowych bądź uszkodzeń towaru, powstałych podczas transportu,
koszty związane z wymianą zamówienia ponosi Wykonawca.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych
przedmiotów.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia.
VI. Wymagane dokumenty:
Podpisany formularz ofertowy.
VII. Załączniki:
Załącznik – Formularz ofertowy