Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Zakup wraz z dostawą wody mineralnej. - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Zakup wraz z dostawą wody mineralnej.

Jarosław Witkowski
02.05.2025

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup wraz z dostawą wody mineralnej w opakowaniach 1,5 litrowych.

Działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zapraszam do złożenia oferty cenowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

I. Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w terminie do dnia 10.05.2025 r. do godziny 15:00.

            Oferty złożone po terminie, bądź niezgodne z opisem, nie będą rozpatrywane;

  1. Miejsce i sposób złożenia oferty:

Przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: katarzyna.rychcik@strazgraniczna.pl; miroslaw.kwarta@strazgraniczna.pl

II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 30.08.2025 r.

III. Miejsce realizacji zamówienia:

  1. Komenda Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk; (nie więcej niż 3 dostawy)
  2. Pomorski Dywizjon Straży Granicznej, ul. Grodzka 4, 72-600 Świnoujście ( 1 dostawa )
  3. Placówka SG w Szczecinie, ul. Żołnierska 7, 71-210 Szczecin (1 dostawa)

IV Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Woda mineralna (gaz/n.gaz) średniomineralizowana w opakowaniach 1,5-litrowych;
  2. Ilość wody:  szacunkowa ilość zamówienia 38556 litrów, minimum logistyczne 33264 l

V. Warunki zamówienia:

    1. Cena oferowana zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia        

             (koszty transportu oraz inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego        

             wykonania dostawy).

  1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie do dnia 30.08.2025 r.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do magazynu Morskiego Oddziału Straży  Granicznej,  ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00 (nie więcej niż 3 dostawy), oraz do magazynu Pomorskiego Dywizjonu Straży Granicznej, ul. Grodzka 4, 72-600  Świnoujście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-13:00 (1 dostawa) i Placówki SG w Szczecinie, ul. Żołnierska 7, 71-210 Szczecin (1 dostawa); na własny koszt i w opakowaniach zapewniających właściwy stan zamówionego towaru. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość i uszkodzenia w trakcie transportu.

      4.    W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do 

             poinformowania tej firmy o możliwościach dostarczenia towaru do Zamawiającego                           

             (na przesyłce niezbędnym jest umieszczenie adresu Zamawiającego, tak jak został zapisany           

             w zamówieniu lub w umowie).

      5.    Zamawiający zapłaci za dostarczony towar przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania

             faktury VAT.

      6.    W razie wykrycia wad jakościowych bądź uszkodzeń towaru, powstałych podczas transportu,

             koszty związane z wymianą  zamówienia ponosi Wykonawca.

      7.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych

            przedmiotów.

      8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia.

VI. Wymagane dokumenty:

      Podpisany formularz ofertowy.

VII. Załączniki:

      Załącznik – Formularz ofertowy

                     

 

 

 

 

 

do góry