Zapytanie ofertowe
Sprzedaż z dostawą 2 szt urządzeń systemu filtracyjnego stacji uzdatniania wody użytkowej dla budynków hydroforni Placówki Straży Granicznej w Krynicy Morskiej przy ulicy Wojska Polskiego 1, 82-120 Krynica Morska.
- Szczegółowy opis techniczny urządzeń i wymagania techniczne zostały opisane w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania przedmiotu umowy (dostawy urządzeń): 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania zlecenia/umowy. Rozpoczęcie realizacji umowy: od dnia podpisania zlecenia/umowy.
- Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym na adres maila: sebastian.wieczorek2@strazgraniczna.pl DW: andrzej.zielinski2@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 20 czerwca 2025r.
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę (wartość oferty brutto). Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia).
- Termin związania z ofertą: 30 dni.
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie składowe (tj. dojazd, materiały, urządzenia, koszty ewentualnej wizji lokalnej przed wykonaniem zadania, wysokość stawki podatku VAT).
- Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z oferty bez podania przyczyny w tym jednocześnie możliwości skontaktowania się z wybranymi Oferentami oraz rezygnację z prowadzonego rozeznania.
- Ewentualnych dodatkowych informacji w powyższej sprawie mogą udzielać osoby: p. Maciej Domachowski (55) 246 7522, pani Bożena Nowak nr tel. (58) 524-22-87.
- Oferty przesłane po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Załączniki:
załącznik nr 1: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
załącznik nr 2: formularz ofertowy.