Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Zakup z dostawą paneli podłogowych - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Zakup z dostawą paneli podłogowych

Marcin Grzesik
24.06.2025

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku zwraca się z prośbą do Państwa o przedstawienie oferty cenowej na n/w asortyment:

  1. Panel winylowy

PRO NATURE FLUSHING BAY:

Ilość: 70m2

Grubość: 4mm

Klasa: 34

  1. Podkład pod panele winylowe XPS LVT:

Ilość: 70m2

Grubość: 1 mm

  1. Listwa przypodłogowa  - PCV DECOR 685:

Wymiary: 75x2200mm

Ilość: 34 mb

  1. Narożnik wewnętrzny - PCV DECOR 685

Wysokość: 75mm

Ilość: 8szt.

  1. Narożnik zewnętrzny - PCV DECOR 685

Wysokość: 75mm

Ilość: 8szt.

  1. Łącznik PCV DECOR 685

Wysokość: 75mm

Ilość: 16szt.

  1. Końcówki/zakończenia - PCV DECOR 685:

Wysokość: 75mm

- lewa

Ilość: 1 szt.

- prawa

Ilość: 1 szt.

  1. Mata pod fotel:

Wymiary: 140x100

Grubość: 8mm

Ilość: 6szt.

 

  1. Termin wykonania przedmiotu umow: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania zlecenia/umowy.  Rozpoczęcie realizacji umowy: od dnia podpisania zlecenia/umowy.
  2. Oferty należy składać na adres maila: andrzej.krukowski@strazgraniczna.pl DW: katarzyna.wraga@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 07.07. 2025r do godziny 13.00. Oferty przesłane po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
  3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę (wartość oferty brutto). Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego.
  4. Termin związania z ofertą: 30 dni.
  5. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składowe (tj. min.:  materiały, dostawa, wysokość stawki podatku VAT).
  6. W cenach jednostkowych należy ująć koszt transportu do Placówki Straży Granicznej w Szczecinie ul.  Żołnierska 4
  7. W ofercie należy podać ceny jednostkowe brutto oraz wartość brutto dla całego zamówienia.
  8. W ofercie należy podać termin dostawy Przedmiotu zamówienia od chwili złożenia zamówienia.
  9. W ofercie należy potwierdzić formę płatności przelewem minimum 14 dni od dnia dostawy i dostarczenia faktury. 
  10. Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z oferty bez podania przyczyny w tym jednocześnie możliwości skontaktowania się z wybranymi Oferentami oraz rezygnację z prowadzonego rozeznania.
  11. Ewentualnych dodatkowych informacji w powyższej sprawie mogą udzielać osoby: p. Andrzej Krukowski (58) 524 21 95, kpr SG Katarzyna Wraga nr tel. (58) 524-24-16.
do góry