Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Zakup paczek świątecznych dla dzieci - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Zakup paczek świątecznych dla dzieci

Łukasz Zwoliński
28.10.2025

w ramach rozeznania rynku zwracam się w imieniu Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk o przedstawienie oferty na paczki dla dzieci.

  1. Zamawiający:

Morski Oddział Straży Granicznej
ul. Oliwska 35
80-563 Gdańsk
tel. 58 524 22 51 / 785 903 439
adres e-mail: wioleta.augustyniak@strazgraniczna.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek świątecznych do MOSG dla dzieci, wartość jednej paczki 200,00 zł brutto

Ilość paczek świątecznych Zamawiający szacuje na około 60 sztuk, ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego

Zamawiający wymaga:

  • przygotowanie pojedynczych paczek,
  • paczka winna być opakowana w trwałe, kolorowe opakowanie w świątecznej szacie graficznej w cenie,
  • wykaz ilościowy asortymentu z podaną cena produktu brutto - artykuły spożywcze nie mogą się powtarzać (np. batony, ptasie mleczko, Kinder, ciasteczka, mentos, żelki, bombonierki, musy owocowe, batony müsli, bakalie w czekoladzie itp.)
  • artykuły spożywcze powinny posiadać informacje dotyczące terminu przydatności do  spożycia minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia paczek
  1. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert tj.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponuje w kwocie 200 zł  brutto najciekawszy asortyment paczki pod względem ilościowym i jakościowym
  • Potencjalnych wykonawców  w odpowiedzi na zapytanie ofertowe w załączeniu proszę o przedstawienie propozycji paczki z cenami poszczególnych produktów
  • Cena ofertowa określa łączną wartość brutto (tj. z podatkiem VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającą z uwzględnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówieni
  1. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia paczek wraz z fakturą  na wskazany numer bankowy dostawcy
  2. Zamawiający odrzuci ofertę :
  • złożoną po terminie,
  • złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
  • niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
  • zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi,
  • jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia
  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Miejsce dostawy: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk

  1. Dokumenty jakie Wykonawca winien załączyć do oferty:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
  • pełnomocnictwo jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, dokument pełnomocnictwa winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
  1. Opis sposobu przygotowywania ofert:

Zamawiający wymaga złożenia jednej oferty na cały zakres zamówienia.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).

Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt 7 zapytania ofertowego

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy przesłać na adres e-mail wioleta.augustyniak@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 13.11.2025 roku. Termin składania ofert upływa w dniu 13 listopada  2025 r.  o godzinie 15:00.

do góry