w ramach rozeznania rynku zwracam się w imieniu Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk o przedstawienie oferty na paczki dla dzieci.
- Zamawiający:
Morski Oddział Straży Granicznej
ul. Oliwska 35
80-563 Gdańsk
tel. 58 524 22 51 / 785 903 439
adres e-mail: wioleta.augustyniak@strazgraniczna.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek świątecznych do MOSG dla dzieci, wartość jednej paczki 200,00 zł brutto
Ilość paczek świątecznych Zamawiający szacuje na około 60 sztuk, ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego
Zamawiający wymaga:
- przygotowanie pojedynczych paczek,
- paczka winna być opakowana w trwałe, kolorowe opakowanie w świątecznej szacie graficznej w cenie,
- wykaz ilościowy asortymentu z podaną cena produktu brutto - artykuły spożywcze nie mogą się powtarzać (np. batony, ptasie mleczko, Kinder, ciasteczka, mentos, żelki, bombonierki, musy owocowe, batony müsli, bakalie w czekoladzie itp.)
- artykuły spożywcze powinny posiadać informacje dotyczące terminu przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od dnia dostarczenia paczek
- Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert tj.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaproponuje w kwocie 200 zł brutto najciekawszy asortyment paczki pod względem ilościowym i jakościowym
- Potencjalnych wykonawców w odpowiedzi na zapytanie ofertowe w załączeniu proszę o przedstawienie propozycji paczki z cenami poszczególnych produktów
- Cena ofertowa określa łączną wartość brutto (tj. z podatkiem VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającą z uwzględnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówieni
- Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia paczek wraz z fakturą na wskazany numer bankowy dostawcy
- Zamawiający odrzuci ofertę :
- złożoną po terminie,
- złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- niezgodna z treścią zapytania ofertowego,
- zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi,
- jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia
- Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk
- Dokumenty jakie Wykonawca winien załączyć do oferty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- pełnomocnictwo jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, dokument pełnomocnictwa winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
- Opis sposobu przygotowywania ofert:
Zamawiający wymaga złożenia jednej oferty na cały zakres zamówienia.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).
Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt 7 zapytania ofertowego
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać na adres e-mail wioleta.augustyniak@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 13.11.2025 roku. Termin składania ofert upływa w dniu 13 listopada 2025 r. o godzinie 15:00.