Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Placówki Straży Granicznej w Ustce - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Placówki Straży Granicznej w Ustce

Artur Kaczyński
15.12.2025

Morski Oddział Straży Granicznej zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Placówki Straży Granicznej w Ustce.

 

Nazwa i adres zamawiającego:

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

ul. Oliwska 35

80-563 Gdańsk

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz dzierżawy pojemników z posesji Placówki Straży Granicznej w Ustce z następujących lokalizacji:

ul. Marynarki Polskiej 5, 76-270 Ustka

ul. Uroczysko 4, 76-270 Ustka

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Wywóz odpadów komunalnych oraz dzierżawy pojemników z posesji Placówki Straży Granicznej w Ustce zgodnie z uzgodnionym harmonogramem.

 

Aktualne potrzeby wywozu odpadów i dzierżawy pojemników kształtują się następująco:

  1. ul. Marynarki Polskiej 5, 76-270 Ustka:
    1. Dzierżawa pojemnika 240l na odpady segregowane – 2 szt. (tworzywa, papier)
    2. Wywóz odpadów zmieszanych 1100l – x1 /mies.
    3. Wywóz odpadów segregowanych 240l tworzywa – x2 /mies.
    4. Wywóz odpadów segregowanych 240l papier – x2 /mies.
    5. Wywóz odpadów segregowanych 120l szkło – x1 /mies.
    6. Wywóz odpadów segregowanych 120l bio – x1 /mies.
  2. ul. Uroczysko 4, 76-270 Ustka
    1. Dzierżawa pojemnika 240l na odpady segregowane – 2 szt. (tworzywa, papier)
    2. Wywóz odpadów zmieszanych 1100l – x1 /mies.
    3. Wywóz odpadów segregowanych 240l tworzywa – x2 /mies.
    4. Wywóz odpadów segregowanych 240l papier – x1 /mies.
    5. Wywóz odpadów segregowanych 120l szkło – x1 /mies.
    6. Wywóz odpadów segregowanych 120l bio – x1 /mies.

Miejsce, termin i sposób składania ofert:

Termin wykonywania zamówienia:

Od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

 

Przedstawione oferty powinny zawierać wyszczególnione koszty:

  1. Dzierżawa pojemnika 240l na odpady segregowane /miesiąc
  2. Wywóz odpadów zmieszanych 1100l /x1
  3. Wywóz odpadów segregowanych 240l /x1
  4. Wywóz odpadów segregowanych 120l /x1

 

Wszelkie dodatkowe informacje udziela st. chor. sztab. SG Radosław Bubnowski, tel. 79733722659 8155404.

do góry