Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Wynajem trzech kontenerów typu „stróżówka” - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Wynajem trzech kontenerów typu „stróżówka”

Piotr Kaczyński
18.12.2025

Szanowni Państwo, 
w ramach rozeznania rynku zwracam się w imieniu Morskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk  o przedstawienie oferty cenowej na wynajem 3 kontenerów typu „stróżówka” wraz z ustawieniem w punktach kontrolnych na terenie Placówki Straży Granicznej w Szczecinie ( Buk, Stolec, Kołbaskowo Żwirówka)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / zakres prac

  • Wynajem Kontenera typu „stróżówka” w ilości 3szt, o wymiarach koło 2,5 x 2,5 metra bez wyposażenia.
  • Ustawienie kontenerów w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę oraz usunięcie ich po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.

Oferta powinna zawierać:

  1. Nazwę, dane kontaktowe oraz podpis Oferenta.
  2. Cenę oferty wraz z kosztem dostawy oraz odbioru kontenerów po zakończonej umowie.
  3. Oferta powinna zawierać: Ceny jednostkowe brutto oraz wartość zamówienia brutto za całość wykonania usługi.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cenowe (100%). 

Ofertę należy złożyć w terminie do 23.12.2025r. do godziny: 11:00 na adres e-mail: katarzyna.wraga@strazgraniczna.pl; DW: bozena.nowak@strazgraniczna.pl

Zamawiający odrzuci ofertę: złożoną po terminie, złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,  niezgodna z treścią zapytania ofertowego, zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.

Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Przewidywany termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania zlecenia do dnia 4 kwietnia 2026 r.

Miejsce realizacji zamówienia: Placówka Straży Granicznej w Szczecinie, punkt kontrolny: Buk, Stolec, Kołbaskowo Żwirówka. Dokładna lokalizacja zostanie udostępniona przy podpisaniu umowy / zlecenia.

Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia towaru wraz z faktura na wskazany numer bankowy dostawcy. 

Termin związania z ofertą: 30 dni od zakończenia składania ofert. 

Zapytanie ofertowe realizowanie jest poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

Wszelkich informacji udziela: mat SG Katarzyna Wraga w dniach roboczych w  godzinach 8.00 – 14.00 pod nr tel. 58 5242167

do góry