- Szczegółowy zakres robót został opisany w załączonym Opisie przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania przedmiotu umowy: 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po podpisaniu umowy.
- Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym na adres e-mail: aneta.glista@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 12.11.2025r. Oferta cenowa powinna zawierać: cenę netto, stawkę podatku VAT, cenę brutto.
- Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej ( w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 7 00do 1500), po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego pod nr tel. 721 961 640.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania jest: Pani Jolanta Kunce tel. 58 524 22 83, e-mail: jolanta.kunce@strazgraniczna.pl
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę ( wartość oferty brutto ). Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego.
- Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
- Wynagrodzenie określone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie rozliczeniem ryczałtowym i nie może ulec zmianie.
- Klauzula informacyjna
Informacja o przetwarzaniu Państwa danych osobowych znajduje się na stronie Morskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem: https://morski.strazgraniczna.pl/mor/odo
Zapytania ofertowe
Remont posadzki w pomieszczeniu świetlicy w budynku nr 2 w Świnoujściu.
Wioletta Gańska-Maciejczyk
06.11.2025